Khamis, 18 September 2008

Next topic..

Mmm... Pasni bab2 jiwang2 karat nih akan berkurangan sket... Xkan selamanya karat kan?? Kalo besi dah tak laku la.. Btol tak.. Untuk yang akan datang nih saya akan cuba untuk membawa pembaca sekalian ke dalam sebuah dunia lain yang wujud di alam ini.

Insyaallah jika diizinkan tuhan, saya akan memperkenalkan kepada anda perkara2 yang berkaitan tenaga dalam, aura, pancaindera keenam, kawalan mimpi, dan sebagainya. Selepas itu, jika saya berkemampuan, saya akan cuba untuk bawakan kepada pembaca semua mengenai alam misteri. Sihir, santau, pukau dan sebagainya serta cara untuk menghalang dan merawatnya.

Saya harap anda semua berdoa agar saya dapat menyiapkan semua artikel tersebut. Namun begitu, sebagai seorang pelajar, saya tidak terlepas dari sistem peperiksaan. Jadi, saya nih diambang peperiksaan akhir. Saya berharap juga anda semua mendoakan saya.... Teringat kata seorang sahabat nabi(lupa namanya), antara 10 perkara yang zalim dilakukan salah satunya ialah apabila seseorang itu berdoa, dia tidak mendoakan kedua ibu bapanya dan seluruh muslimin dan muslimat.

Wallahualam.......

Tiada ulasan: