Rabu, 8 April 2009

Perhatian!!! Channel akan tergendala sebentar sehingga diberitahu kemudian...

Final exam bakal menjelang tidak lama lagi. Aku semakin menghitung hari. Kampungku semakin menggamit-gamitku pulang. Rasanya dah lama kaki ini tidak jejak di kampung. Suasana nyaman disulami kicauan burung dan unggas sangat aku rindui. Selepas ini aku akan kembali menjadi manusia biasa. Yang mendambakan waktu rehat yang sempurna, masa terluang bersama rakan-rakan setia dan menikmati suasana aman dan damai di kampung sepuas-puasnya. Yang pasti aku akan menghadapi kesan psikologi yang tinggi tatkala melihat rakan-rakan yang telah tamat pengajian. Namun aku percaya. Hidup ini Tuhan yang merencana. Ada masa bahagia, ada masa duka dan ada masa kita di atas dan ada masa kita di bawah. Mmm.. Apa yang penting, peperiksaan final nih. Buat setakat yang termampu...YEAHH!!! CAYOK2 buat diriku sendiri....

3 ulasan:

tough lady :) berkata...

ade hikmahnye ses =P

cikEff berkata...

ilek2..
bdk2 uia lagi haru.
sbb tgh berperang.
bdk uia lagi saiko.
sbb mmg kena buat 4thn.
ilek2.
bukan anda seorang begini..
:)
wish me luck xm.
and selamat menghitung hari utk xm.

Orangekidz berkata...

mm... yup.. mungkin ada hikmahnya. hikmah ape?? haa.. tu yang kita tak tau... mm.. gud luck buat ciktim and the others.

teringat kata-kata member dlu time skolah:

studi biar lepak
result biar gempak