Selasa, 21 April 2009

Kerana secawan kopi..

Adakah ianya menyerang kembali? Hanya tuhan saja yang tahu. Hari ini aku tak dapat melelapkan mata. Hanya kerana secangkir kopi. Mungkin itulah kali terakhir aku meminumnya. Tiada lagi selepas ini. Mana tidaknya. Denyutan jantungku menjadi tidak normal secara tiba-tiba sehingga menyebabkan aku berasa gusar sentiasa. Rasa macam ada orang nak serang aku secara tiba-tiba. Penuh dalam keadaan hati-hati. Badan aku dah mengantuk sangat tapi mata aku tak mampu untuk lelap. Aku menjadi risau tak bertempat. Apa yang aku risaukan pun aku tak tau... Takkan la aku risaukan exam yang akan berlangsung hari ni? Atau aku risau pasal exam yang aku takleh buat semalam? Ntah la. Yang pasti, sehingga ke waktu ini, aku masih tidak dapat melelapkan mata. Pelbagai cara aku dah cuba tapi masih tidak membuatkan hasil... Mungkin sekejap lagi aku aku dapat tidur jua. Bila?? Tuhan saja yang tahu....

1 ulasan:

nedy yang comel berkata...

salam
aku tahu sebab ape?
ko minum kopi kan malam semalam..
ish.. ish..
mungkin itu yg kali terakhir..