Ahad, 26 April 2009

Hepi go laki bini...

hmm.. karnival buku antarabangsa hampir melabuhkan tirainya setelah habis disedutnya duit aku... huhuhhu... mana tidaknya. sampai 2 kali aku gi. arinih pun rasa cam nak gi je tapi cam banyak plak benda yang nak kena buat. mmm... mse kali pertama gi sensorang.. pergh.. best gle.. dari pagi pulun sampai malam. sampai bahu naik lenguh sebab terlalu lama memegang buku. yang dibeli satu hal. yang dibaca free2 satu hal.. hehe... mampuih la aku kalo nak bli suma... yang seken plak gi ngan kengkawan. mula2 nak gi ngan orang lain. pastu gi ngan org lain plak... huhu... adakah sindrom malu aku kembali menyerang?? tuhan saja yang tahu. mm.. tapi gi ngan membe2 nih leceh sket. x bebas. dah la sampai ptg, pastu dalam 2 jam cenggitu dah nak balik. tak memanfaatkan langsung aktiviti membaca secara percuma ini... hehehe....

"Sudikah kamu menciumku?"

"Masya-Allah, kenapa?"

"Sebab ciuman adalah bukti kewujudan cinta. Kamu terpikat kepadaku kerana wajah ini, dia meminta bibirku untuk kamu cium. Jika hati yang membawa cintamu kepadaku, makakamu pun harus mencium hatiku. Pilih mana?"

2 ulasan:

WF:ciktim berkata...

heh.
satu hari satu level eh?

aaa..
itu syahadat cinta. bace free ke?

Orangekidz berkata...

a'ah... takde fulus nak bli... huhuhu...