Sabtu, 20 November 2010

Musim kawin datang lagi... (macam Tora datang lagi.. hahaha)



Musim cuti sekolah kembali lagi... Dan seperti biasa, musim orang kawin juga kembali. Jadual jemputan kenduri di hujung minggu sudah mula padat sehingga akhir bulan 12. Ada yang sampai 4 jemputan sekali dalam satu hari.. Hmm.. Pelik jugak kan?? Kenapa perlu tunggu cuti sekolah untuk melangsungkan perkahwinan?? Pengantin tu bersekolah lagi kah??? Hmm.. Walau apa pun jawapan mereka, aku nak ucapkanlah SELAMAT PENGANTIN BARU buat kawan aku yang pernah menjadi bos aku dulu, Syafiqah Binti Mohd Radzi dan pasangannya Muhammad Hasbullah Bin Abd Hadi yang akan melangsungkan perkahwinannya pada 27 November 2010. Semoga kekal berbahagia hingga ke akhir hayat... Amin...

SELAMAT PENGANTIN BARU
Syafiqah Binti Mohd Radzi
&
Muhammad Hasbullah Bin Abd Hadi

27 November 2010


ALAHAI OMAK KAWINKAN AKU!!! TAHNIAH PIKA!!

2 ulasan:

Fær.han/Unown F/Gyan berkata...

Syafiqah binti Mohd Radzi? Nape cam pnh dgr ek? Ko ble plak nak bwat majlis sempena cuti sekolah? kikiki~

Orangekidz berkata...

hahaha... bt2 tak kenal la plak... hmm.. aku punya majlis ntah kurun yang ble punya cuti skolah plak... huhu..