Jumaat, 12 November 2010

Doktor oh doktor....

Hmm...Setelah lebih kurang seminggu demam+sakit tekak+sakit sendi2 badan, akhirnya sembuh jua aku.. alhamdulillah... Masa hari kedua demam tu yang paling teruk. Tak tahan sangat sampai gi jumpa dr. Setelah diperiksa, temp 40.2C. Dr pun syak denggi.. Katanya kalo lagi 3 hari tak elok, kena gi check darah kat spital. Takut denggi... Huhu... Beliau pun bagilah aku MC 2 hari bersama-sama dengan sekeping surat. Surat untuk refer kat spital kalo demam tak elok. Sampai je kat rumah, aku pun bukak la surat tu... saja nak baca apa yang dr tu tulis... Hmmm... Patut la orang kata tulisan dr nih spesel. Aku leh baca to: MO/OPD/Casualty GH Melaka jek... tu pun aku rasa tulisan jururawat tu... yang bawah dari tulisan tu. sepatah haram aku takleh baca.. Tulisan murid aku yang paling hampes pun masih boleh baca lagi.. huhu... tapi bila pk2 balik, ada baiknya dr tu tulis cenggitu. Mana la tau, kalo ada orang yang jenis cam aku. nak gak baca surat dr tu... Skali ble bukak je... dalam surat tu tulis...

PESAKIT INI DAH TIADA HARAPAN. BOLEH HIDUP SEMINGGU JE LAGI...


Mau jalan terus orang yang sakit tu... Takyah tunggu seminggu pun.. huhuhuhu... hmm.. apa2 hal pun, syukur pada Allah yang memberikan kesihatan kembali kepadaku dan terima kasih juga tuan doc kerana sudi merawat...

Tiada ulasan: