Selasa, 30 November 2010

APABILA LALAT BERSUKAN...


Kadang2 lalat penat terbang ke sana ke mari. Jadi sekali sekala berlari, best jugak... hehehe..



Bila dah penat berlari.. mereka menunggang la plak... hehe..

jangan tak tau plak.. ada acara terjun papan anjal untuk lalat tau!!!.. hehe...

hah!! nih la saat yang kritikal.. terjun punya terjun, amik kau.. kan dah tak tahan nak buang air... tandas satu je plak tu.. nasib.. nasib... hehe...


bila dah tak tahan sangat... apa lagi, cari tempat terseorok sket, lalu.............. ah.. lege rasenya.. hehe..

berlari dah, menunggang kuda dah, buang air pun dah.. apa lagi, keringkan kepak la.. pasni nak kena terbang balik.. hehe...

6 ulasan:

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL berkata...

huh!! bro takde keje lain lah tu ek?? ada gak masa dok kumpul lalat²tu..anyway, good presentation.. i like it!!! muehehe...

Orangekidz berkata...

dalam banyak2 nama, kulat jugak yang dipilih... hmm.. skang musim ujan.. lalat banyak... huhu..

midonz berkata...

pergg... banyaknya lalat..
takde kerja ke sampai kumpul lalat..
anyway, good idea tu..
tapi aku geli beb kumpul lalat

Orangekidz berkata...

hahaha... nak bt camne.. dah rumah dekat ngan reban ayam... haha... bukan selalu dapat banyak camni.. hahaha..

riyadh berkata...

keren-keren gan, kreatif banget dehh. suksess yaw!!!

ryan berkata...

very interesting, funny,..