Ahad, 26 Julai 2009

Humang aih!!!!!

Humang aih!!! Bukan main penat lagi aku untuk Karnival Intergrasi Harmoni 5th (KAMI 5th) nih... Tapi tu suma tak kesah asal enjoy beb... One unity, one college, ONE PEACE!!!!!!!! Mueh...mueh...mueh.. Adoi.. Arinih aku rasa cam dah banyak sangat buat salah ngan orang.. huhu... Mintak maaf ye suma.. Aku perlu meresetkan otakku sebelum ianya diisi dengan maklumat untuk subjek dan projek.. Haha... Masa yang paling sesuai ialah hari isnin sebab aku takde kelas ari insin. Mmm... Ada banyak persoalan skang... Mana nak pegi? Dengan sapa? Naik apa? Pukul berapa? Nak buat apa nanti? Takde idea plak.. Takpun gunakan prinsip 'di mana kakiku melangkah, di situ ada aku...' Wahahaha... Sri Petaling jom....

2 ulasan:

miNa berkata...

ingat dh xmo join2 dah~

Orangekidz berkata...

musti la... tapi.. mm.. mgkin kali nih je kot.. sebab mmg tiap2 tahun tunggu PEGAGE@KAMI5th nih... pasni tak tau la camne... aku nak jadi ulat buku balik... wakakaka...