Khamis, 15 Julai 2010

Aktiviti musim cuti...

Setelah lama tidak memblog, akhirnya aku memblog kembali. Hmm.. Kali nih aku nak berkongsi apa aktiviti yang aku lakukan setelah aku bergelar penanam anggur.. hahaha... arinih aku blaja satu benda baru iaitu mesin rumput.. huhu.. nampak je cam senang.. tapi pas aku try.. mak aih... macam nak tercabut tangan aku guna benda tu.. huhu.. yang tak bestnya bila malam time makan... nak pegang cawan pun terketar2 beb,... haha...


rupanya teruk gak mesin rumput nih ye.. ingatkan senang jek.. btol la kata pepatah, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya.. hmm... tapi takpe la.. seronok gak sebenarnya mesin rumput nih... yang tak seronoknya bile batu2 itu berterbangan lalu mencium kakiku ini... lalu menangislah kakiku ini... huhu... dah tu gatal plak tu... huhu... pedis + gatal.. huhu..




1 ulasan:

aMaLiNa asyIKin berkata...

ses, ko mesin rumput kat kebun mak ak bleh?? dpt tambah duet buat kawen =)