Selasa, 4 November 2008

Anak papa balik kampung...

Ahha... Papa berasa sangat gumbira kerana di hari lebaran yang lalu, ramai anak-anak papa yang pulang menyambut hari raya bersama papa.. Mari kita tengok aksi2 mereka..
Ini antara anak perempuan papa. Tak pernah balik beraya. Bile balik je tu yang papa terus terkam tu.. Bukan makan aa.. Rindu kat anak2...

Ini anak bongsu.. Punyalah manja.. Dah beso panjang nak berjalan pun kena dukung gak,..

Haa... Yang nih anak sulong kot.. Tak ingat ar.. Ramai sgt.. Tapi yang pastinya yang pompuan sebelah papa tu bukan mama tau.. Tu mungkin anak papa gak kot. Tak pun anak menantu..

Haa... nih la anak2 papa yang sempat pulang berhari raya ngan papa tahun nih... Mekacih la sebab balik eh.. Cayang korang...

Ini adalah anak papa yang sangat berjaya.. Lihat!!! Sampai 2. Sian papa gak yang keseorangan...

Yang tua semacam pakai baju kaler biru tu bukan anak papa tau. Jiran kot.. Papa pun tak ingat..


Time bergambar kat depan kolam air pancut papa.. Yang nampak bangunan kaler pink tu la banglo papa bt khas utk anak2 papa..

Tengok!!! Ada ke patut diorang dera papa suruh main satu lagu.. Ingat papa tak reti main ke.. Papa terer gak tau...
p/s: kepada anak2 papa yang tak balik raya tahun nih... pulanglah... papa merindui kamu...

6 ulasan:

AKU berkata...

papa...nk duit raye!!!

Dr Hafiz berkata...

eh.. kan papa dah bagi aritu... tak ingat eh...

aDyLLa berkata...

papa...?
alahaaaaiii...
haha..

Dr Hafiz berkata...

ye.. nak apa??

imazaimi berkata...

papa...mana mama??

Dr Hafiz berkata...

mama??? eh ada ke??